Укр Рус
24 квітня, 08:20
2

Бувай вага, апетит і потяг до солодкого: препарати для схуднення змінюють харчові звички

Основні тези
  • Ін’єкції для схуднення, такі як Ozempic, Mounjaro та Wegovy, змінюють харчові звички, знижуючи інтерес до перероблених продуктів, солодощів і алкоголю.
  • Споживчі звички користувачів GLP-1 зміщуються в бік здорового харчування, що відображається на ринкових тенденціях і стимулює харчові компанії адаптувати свої продукти.

Популярність ін’єкцій для схуднення на кшталт Ozempic, Mounjaro та Wegovy не лише впливає на вагу користувачів, а й трансформує цілу індустрію харчування.

За даними дослідження Університету штату Оклахома та Арканзаської сільськогосподарської експериментальної станції, люди, які приймають GLP-1 (глюкагоноподібні пептиди-1), втрачають інтерес до перероблених продуктів, солодкої газованої води, жирного м’яса та алкоголю, передає 24 Канал.

Дивіться також Як обирати сир і яких компонентів у ньому не має бути – 5 кращих сирів для раціону

Це вже відображається на ринкових тенденціях: акції харчових компаній просідають, натомість фармацевтичні – зростають.

Що таке GLP-1 

Ці препарати, схвалені FDA, спочатку розробляли для лікування діабету. Вони імітують гормон, який знижує апетит і контролює рівень цукру. У деяких випадках це дозволяє втратити понад 15% маси тіла. Саме тому GLP-1 стрімко набирають популярності серед людей з ожирінням і надмірною вагою (що становлять понад 70% дорослого населення США).

Як змінюються споживчі звички

Опитування 2000 осіб показало, що більшість користувачів GLP-1:

  • значно скоротили споживання перероблених продуктів, цукру, газованих напоїв і м'яса;
  • частіше стали обирати воду, фрукти та листову зелень;
  • навіть якщо не припинили вживати певні продукти, стали робити це рідше і в менших обсягах.

Цікаво. І хоча бажання до шкідливої їжі не зникає повністю, звички змінюються – це вже стимулює компанії запускати нові лінійки продуктів для споживачів GLP-1. Наприклад, мережа Smoothie King створила спеціальне меню, адаптоване до потреб цих клієнтів.

Професор Джейсон Ласк прогнозує: у найближчі роки попит на здорову їжу продовжить зростати, а виробникам "традиційної" їжі доведеться шукати нові шляхи, щоб залишитися на плаву.

Важливо! Цей матеріал має винятково інформаційний характер і не може бути основою для встановлення діагнозу або медичних висновків. Публікації на сайті засновані на останніх актуальних і науково обґрунтованих дослідженнях у сфері медицини. Якщо Вас турбують проблеми зі здоровʼям, обов’язково зверніться до лікаря.