Штучний інтелект допоможе українцям вибрати лікаря: як скористатися послугою
Вибір лікаря – складене завдання і кожен підходить до нього по-своєму. Один з найпопулярніших і найнадійніших способів – перегляд відгуків. Тепер це стало ще простіше завдяки штучному інтелекту.
Відгуків про лікарів – тисячі. Аби користувачам спростити задачу, команда Helsi дала завдання штучному інтелекту, аби він вивчив усі коментарі про медиків й написав одну ґрунтовну рецензію про кожного лікаря.
Також на тему В Україні реформують МСЕК: міністр охорони здоровʼя розкрив деталі
Як прочитати рецензію про лікаря від ШІ
Наша команда часто проводить опитування серед користувачів. Люди постійно зазначають, що перед тим, як обрати лікаря, вони читають про нього відгуки. Ми спростили цей процес. Тепер одна рецензія про лікарявідображатиме усі коментарі від пацієнтів,
– пояснив Євген Донець, СEO Helsi.
Рецензії про лікарів вже доступні у застосунку користувачам Helsi Plan. Раніше користувачі Helsi бачили лише рейтинг лікарів й могли на основі цього зробити вибір – записатись до лікаря чи ні. Тепер обрати медика, за допомогою рецензії, ще простіше.
Як ШІ складає рецензії
Штучний інтелект пише рецензію для Helsi за певним алгоритмом: як лікує лікар, як він спілкується з пацієнтами, як часто у лікаря відбувається прийом та як він поводиться з пацієнтами тощо.
Якщо про лікаря пацієнти залишили лише один – два відгуки, штучному інтелекту не достатньо інформації, аби написати рецензію. Кожен відгук про медиків для команди Helsi – важливий. Це допомагає написати штучному інтелекту якісну рецензію, яка надалі допоможе користувачам обрати фахового лікаря.
Лікарі й керівники медичних закладів підтримують ініціативу з рецензіями, які тепер доступні користувачам застосунку Helsi. Це допомагає побачити лікаря й медичний заклад очима пацієнта.
"Для мене, як для керівника медичної установи, це ще одна можливість отримувати зворотний зв'язок від пацієнтів. Я маю дашборд, де можу бачити оцінки та відгуки про лікарів мого центру. Ба більше, ми рекомендуємо нашим пацієнтам встановлювати собі телефонний додаток Helsi та лишати відгуки й пропозиції", – розповів Олександр Прокопчук, директор КП "Золотоніський міський центр ПМСД" ЗМР.